Bine ati venit pe blogul de stiri ”Harghita News”! Acest portal va ofera cele mai importante stiri din Harghita precum si o lista cu legaturi de internet spre primariile, pensiunile si publicatiile din judet.

vineri, 21 mai 2010

Borboly Csaba, preşedintele CJ Harghita, amendat pentru că a făcut publice datele unui petent!

Urmare a unei sesizari depuse de subsemnatul, Consiliul Judetean Harghita a fost sanctionat contraventional de catre Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANPDCP) pentru incalcarea prevederilor Legii nr. 677/2001.

La inceputul lunii martie 2010 am sesizat ANPDCP cu privire la faptul ca, Consiliul Judetean Harghita a dat publicitatii in data de 11 februarie 2010 un comunicat de presa, in limbile romana si maghiara, in care a facut publice datele mele cu carater personal, fara acordul meu. Comunicatul de presa al Consiliului Judetean Harghita, semnat de catre presedintele Borboly Csaba (foto) si in urma caruia am fost amenintat cu moartea, a fost dat publicitatii dupa ce tot eu am sesizat Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii in legatura cu caracterul discriminatoriu, la adresa comunitatii romanilor din judetul Harghita, al drapelului judetului Harghita, identic cu drapelul secuiesc, adoptat in 2009 de catre Consiliul Judetean Harghita.

Dupa sesizarea mea adresata CNCD, presedintele CJ Harghita a fost citat la audieri in aceasta speta, si a gasit de cuvinta sa dea un comunicat de presa in care a facut publice toate datele mele cu carater personal cu scopul intentionat de a ma intimida.

Inainte de a ma adresa ANPDCP i-am adresat o sesizare chiar lui Borboly Csaba in care i-am atras atentia ca mi-a incalcat drepturile prevazute in Legea nr. 677/2001 insa, dupa cum era de asteptat presedintele Borboly Csaba mi-a respins sesizarea. Se pare inca ca s-a inselat iar eu am avut, din nou, dreptate…

Redau mai jos o adresa a CJ Harghita prin care presedintele Borboly Csaba refuza sa imi comunice destinatarii comunicatelor de presa care contineau datele mele cu carater personal.

In acest moment analizez, impreuna cu avocatii, posibilitatea de a ma adresa instantei de judecata in civil pentru a solicita daune morale atat lui Borboly Csaba, in calitate de presedinte al CJ Harghita, cat si publicatiilor care au reprodus datele mele personale, printrele ele si portalul Szekelyhon si publicatia Csiki Hirlap.

Dan Tănasă

Sursa: http://www.napocanews.ro/2010/05/borboly-csaba-presedintele-cj-covasna-amendat-pentru-ca-a-facut-publice-datele-unui-petent.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu