Bine ati venit pe blogul de stiri ”Harghita News”! Acest portal va ofera cele mai importante stiri din Harghita precum si o lista cu legaturi de internet spre primariile, pensiunile si publicatiile din judet.

marți, 2 august 2011

DECIZIE DEFINITIVA SI IREVOCABILA. Curtea de Apel Targu Mures il obliga pe presedintele CJ Harghita, UDMR-istul Borboly Csaba, sa respecte Legea 544

DECIZIE DEFINITIVA SI IREVOCABILA. Curtea de Apel Targu Mures il obliga pe presedintele CJ Harghita, UDMR-istul Borboly Csaba, sa imi comunice o copie IN LIMBA ROMANA a raportului "Erosodo Szekelyfold"!

Curtea de Apel Targu Mures a admis recursul pe care l-am declarat impotriva sentintei Tribunalului Harghita care mi-a respins actiunea prin care am solicitat instantei sa-l oblige pe presedintele Consiliului Judetean Harghita, UDMR-istul Borboly Csaba, sa imi comunice o copie in limba romana a unui raport despre starea asa-zisului "tinut secuiesc", raport postat pe versiunea in limba maghiara a paginii de internet a CJ Harghita.

Continuare: http://tanasadan.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu